Data en analytics zijn al tientallen jaren essentieel voor de manier waarop we beveiliging en advies bieden aan onze klanten, maar de afgelopen 5 jaar is de beschikbaarheid van data en analysemogelijkheden enorm gegroeid. Geavanceerde data-analyse is daarom essentieel voor het doen van deals vandaag en morgen en voor het realiseren van de gewenste waardevermeerdering van het bedrijf.
Door een breed scala aan data-analysetechnieken in te zetten, helpen we management en investeerders de juiste beslissingen te nemen. Door gegevens uit verkoop-, marketing-, operationele en financiële systemen te combineren, voeren we kwantitatieve data-analyses uit om nieuwe groeikansen te identificeren, efficiënter te werken of risico's scherper te identificeren.
Van geavanceerde datamanagementprojecten waarbij je een informatieplatform bouwt dat een breed scala aan interne en externe bronnen combineert in een KPI-dashboard, tot geavanceerde data-analysetechnieken waarbij je geo-spatial analyse gebruikt om white-spots in de geografische winkel footprint van je klant te identificeren in de post-deal context.