Business Support

Business Support anticipeert op alle veranderingen die op ons pad komen

Als assistant bij PwC krijg jij de kans om samen met jouw collega’s onze visie tot leven te brengen. Zo vinden wij het belangrijk om ons vakgebied vooruitstrevend te ontwikkelen en aan te passen aan de veranderingen in de wereld om ons heen. Wij zien bijvoorbeeld in de snelle technologische vooruitgang een grote kans om nog meer waarde te creëren. Door bestaande digitale hulpmiddelen in te zetten en ook zelf te ontwerpen, kun jij jouw werk als assistant efficiënter uitvoeren. Daardoor krijg je meer ruimte voor creativiteit en jouw unieke human skills, volgens ons de échte superkracht van assistants. Als oren en ogen van de organisatie toon jij leiderschap en kijk je vooruit. Jij bent een topper in het verbinden van zaken en mensen. Daarom noemen wij onze assistants ook superconnectors. In het filmpje hiernaast kun je zien wat dat precies betekent.

Playback of this video is not currently available

1:44

De evolutie van PwC Business Support

Ontdek in onze whitepapers de veranderingen en impactvolle resultaten die we door de jaren heen binnen onze Business Support-afdeling hebben gemaakt.

Download deel 1 (PDF of 999.7kb)
Download deel 2 (PDF of 922.71kb)

The evolution of PwC Business Support

Discover in our whitepapers the changes and impactful results we have made within our Business Support department over the years.

Download part 1 (PDF of 988.81kb)
Download part 2 (PDF of 913.35kb)

Zoek jij een uitdagende functie als future proof assistant en wil je onderdeel uitmaken van een innovatief assistants netwerk bestaande uit verschillende specialisaties? Dan is werken bij PwC als assistant binnen onze Business Support afdeling écht iets voor jou. Geef jouw carrière een boost en lees snel verder!

Waarde creëren

Door de diverse specialisaties binnen het assistant team wordt efficiënt ingespeeld op de behoeften van de interne klant (senior manager/partner/director), externe klant én de markt. Als assistant draag jij bij aan het creëren van nog meer waarde voor jouw specialisatie. Zo geef je via werkgroepen bijvoorbeeld input om werkprocessen te optimaliseren en samenwerkingen te verbeteren. Als change partner zorg je voor ondersteuning, zodat bepaalde initiatieven zo efficiënt en breed mogelijk geïmplementeerd kunnen worden binnen de organisatie. Daarnaast heb je een belangrijke adviserende rol bij het behalen van organisatiebrede doelen op het gebied van o.a. digitalisering, diversiteit en klimaat.

Playback of this video is not currently available

0:00:20

Management Assistant Duobaan

Ontdek de parttime mogelijkheden

Ben je op zoek naar een flexibele parttimefunctie waarbij je niet in hoeft te leveren op ambitie? Bekijk dan de mogelijkheden die de rol van Management Assistant Duobaan biedt!

Als Management Assistant in een Duobaan werk je 24-28 uur en vervul je samen met je duopartner één voltijd functie. Jouw persoonlijke en professionele ontwikkeling staan centraal: een baan met de flexibiliteit om zelf je work-life balance in te vullen én vol te gaan voor je carrière.

Samen met je Management Assistant duopartner zorg je ervoor dat je de verbindende factor op de afdeling en voor het management bent. Om ervoor te zorgen dat alles op rolletjes loopt, werk je één dag samen met je duopartner. Op die manier kun je de werkzaamheden goed overdragen.

Wil je graag mét iemand werken in plaats van vóór iemand? En is een goede work-life balance voor jou belangrijk? Ontdek de parttime mogelijkheden als Management Assistant en neem contact op met onze recruiter.

Professionele en persoonlijke ontwikkeling

Binnen onze afdeling is er een groot aanbod aan vaktechnische trainingen op het gebied van hard- en softskills. Ook zijn er regelmatig webcasts met interessante gastsprekers over relevante onderwerpen om jouw kennis te verbreden én te vergroten. Kortom, bij PwC wordt er veel aandacht besteed aan jouw professionele en persoonlijke ontwikkeling. Met bovendien uitstekende doorgroeimogelijkheden. Ben jij er klaar voor het beste uit jezelf te halen?

Business Support traineeship

Heb jij net succesvol je mbo- of hbo-opleiding afgerond? Geef jouw carrière een vliegende start en kies voor het Business Support traineeship bij PwC. Een programma van 1,5 tot twee jaar waarbij je iedere zes maanden rouleert van team. Dit biedt jou de unieke kans om ervaring op te doen binnen onze verschillende Business Support werkvelden. Ook staan persoonlijke en professionele ontwikkeling centraal. Door middel van trainingen, cursussen en workshops ga je intensief aan de slag met jouw hard- en softskills. Een mooi begin van jouw carrière!

Business Support Traineeship

Future proof zijn; het makkelijk kunnen meebewegen met veranderingen en vooruitlopen op de markt is voor ons heel erg belangrijk. Als assistant word je daarom aangemoedigd om te helpen bij het ontwikkelen en testen van nieuwe digitale tools. Tools die ons werk leuker en makkelijker te maken.

Wat maakt het werken als assistant bij PwC uniek?

usp assisstant

Veel aandacht voor de future proof assistant. Door het grote trainingsaanbod en de mogelijkheid om aan te haken op interessante projecten, kun je jouw eigen ontwikkeling regisseren.

Er is een goede work-life balance. Naast hard werken, is het ook mogelijk om jouw agenda in te richten op jouw privésituatie en vanuit huis te werken.

Er wordt door Human Capital veel aandacht besteed aan een goede wellbeing voor de medewerkers. Je kunt gebruik maken van bedrijfsfitness, er worden wekelijks yogalessen gegeven, er zijn regelmatig interessante workshops en er is een jaarlijks wellbeingbudget.

Het team van assistants bestaat uit gedreven professionals met verschillende werkervaringen en studieachtergronden. Het is met name van belang dat je bepaalde competenties in huis hebt. Voor PwC zijn onderstaande competenties van belang:

  • Ondernemerschap
  • Daadkrachtig
  • Nieuwsgierig
  • Overzicht bewaren
  • Nauwkeurig werken

Een week uit het leven van een assistant

“Er is heel veel mogelijk binnen PwC, als je aangeeft waar je affiniteit mee hebt, krijg je de ruimte daar iets mee te doen.”

Contact

Manon Kalb

Manon Kalb

Manager, PwC Netherlands

Tel: +31 63 987 32 70