Onze klanten en de samenleving hebben te maken met grote uitdagingen. Zij verwachten - en wij willen - dat onze dienstverlening en andere activiteiten bijdragen aan het oplossen van deze belangrijke problemen en helpen vertrouwen te bouwen in de maatschappij. Dat is ons bestaansrecht en daarmee onze ‘purpose’.
Wij zitten midden in een transformatieproces om de organisatie te worden die deze purpose echt waarmaakt. Wij zijn ervan overtuigd dat dit de enige weg om relevant te blijven voor onze stakeholders. De purpose is ons kompas voor het ontwikkelen van nieuwe dienstverlening die niet alleen ten goede komt aan onze klanten, maar aan de hele maatschappij.
Het waarmaken van onze purpose zit niet alleen in wat voor dienstverlening wij leveren, maar ook in de vraag hoe we dat doen. Daarom hebben wij waarden geformuleerd die in lijn liggen met onze purpose. Als we waarde willen toevoegen aan klanten en de maatschappij moeten we een goed begrip hebben van hun behoeften. Dat vergt een ‘outside-in’-perspectief en het hanteren van verschillende perspectieven bij het bedenken van oplossingen.
Playback of this video is not currently available
Playback of this video is not currently available
Bij alles wat we doen verwachten en leveren we de hoogste kwaliteit. In onze werkzaamheden handelen we alsof onze eigen reputatie op het spel staat. Daarbij geven we duidelijk aan wat we juist vinden, vooral als we dat als moeilijk ervaren.
Door de samenwerking met onze collega’s en onze klanten en door onze acties in de samenleving maken we impact. Daarvoor blijven we op de hoogte van en stellen we vragen over de toekomst van de wereld waarin we leven. We spelen flexibel in op de steeds veranderende omgeving waarin we opereren.
Ieder individu is voor ons belangrijk. We proberen te begrijpen wat belangrijk voor hem of haar is en (h)erkennen de waarde die hij of zij toevoegt. We helpen anderen te groeien en te werken op de manier die het beste in ze naar boven haalt.
We durven de status-quo te doorbreken en nieuwe dingen te proberen. We innoveren, testen en leren van fouten, en we staan open voor de mogelijkheden van elk idee.
We werken samen en delen zonder beperkingen relaties, ideeën en kennis. Daarbij gaan we op zoek naar mensen met verschillende perspectieven en ideeën en we brengen ze samen. We geven en vragen feedback om onszelf en anderen te verbeteren.
In dit document wordt de fiscale strategie van PwC Nederland uiteengezet en de implicaties van deze fiscale strategie voor onze relaties met klanten en derden...
U vindt informatie over ons corporate responsibility-beleid, zoals de Sustainable Development Goals, onze circulaire ambitie en ons werk voor social...