2
Studies om consumentengedrag in steden voor en na de uitbraak van het coronavirus te analyseren
23545
Respondenten wereldwijd
28
Landen
> 74
Steden
De elfde opeenvolgende Global Consumer Insights Survey van PwC benadrukt de gewoonten en het gedrag van consumenten in steden en laat zien hoe de wereldwijde ontwrichting door Covid-19 een meer digitale manier van leven heeft versneld. De pandemie en de daaruit voortvloeiende maatregelen voor sociale distantiëring hebben geleid tot fundamentele veranderingen in de manier waarop consumenten werken, eten, communiceren en zorgen voor hun gezondheid.
Wereldwijd:
De coronacrisis heeft het verlangen van de consument naar transparantie, duurzaamheid en gemak aangescherpt. Bedrijven die een vertrouwensrelatie met consumenten hebben opgebouwd, geïnvesteerd hebben in een klantreis die naadloos aansluit op de consumentenbehoeften en prioriteit geven aan de gezondheid en veiligheid van consumenten profiteren het meest van de nieuwe situatie.
Download hieronder de volledige Global Consumer Insights Survey 2020.
Consumer Markets Industry Leader, PwC Netherlands
Tel: +31 (0)62 299 15 98