Steeds meer organisaties besteden kritische bedrijfsfuncties uit aan specialisten. Denk bijvoorbeeld aan het beheer van de IT-omgeving, het hosten of beheren van financiële en niet-financiële informatie of het uitvoeren van vermogensbeheer. Als serviceprovider of leverancier van deze diensten moet u uw klanten het vertrouwen bieden dat u deze functies adequaat uitvoert, dat u uw processen op orde hebt en uw risico's beheerst. Naarmate de afhankelijkheid van derden groter wordt, is er meer vertrouwen nodig dat alles loopt zoals het moet lopen.
Door complexe zaken uit te besteden, krijgen uw klanten toegang tot de kennis en expertise van uw specialisten. Uw klanten – de gebruikersorganisaties – willen er echter eveneens zeker van zijn dat hun operationele, financiële en compliancerisico’s bij u in goede handen zijn. Ook hun werknemers, toezichthouders, aandeelhouders en andere stakeholders verwachten dat. Voor serviceproviders is het aantoonbaar 'orde op zaken hebben' daarom niet alleen een groot concurrentievoordeel, maar vaak ook een vereiste.
Wij bieden middels een onafhankelijk assurancerapport zekerheid over al uw relevante processen en beheersingsmaatregelen, die uw klanten, hun externe accountant en andere belanghebbenden nodig hebben. Wij kunnen u ook adviseren over het verbeteren van uw interne beheersingsmaatregelen met een focus op kostenbeheersing, vermindering van risico’s en het versterken van vertrouwen en transparantie. Waar mogelijk gebruiken we data-analyse, procesautomatisering en monitoringtools om onze en dus ook uw inzichten te vergroten.
Het versterken van vertrouwen in organisaties waarbij we ook het perspectief van uw klanten en hun stakeholders hanteren, is een belangrijke drijfveer voor ons werk. Wij hechten aan sterke, robuuste relaties met onze opdrachtgevers en zijn onafhankelijk en kritisch.