Service

Vooruitstrevende service en klantbinding creëren samen een organisatiecultuur waarbij de klantervaring de focus is. Deze geeft de basis om door te bouwen op succes uit het verleden en naar nieuwe excellentie te streven. Wij helpen onze klanten bij het ontwikkelen van hun klantenservice tot een winstgevend bedrijfsonderdeel.

Belangrijke overwegingen voor u

  1. Heeft u een duidelijk gedefinieerde servicepropositie die is geïntegreerd in uw overkoepelende waardepropositie voor klanten?
  2. Heeft u een omnichannel bindingsmodel dat gebruik maakt van digitale kanalen en kosten omlaag drijft?
  3. Is uw klantenservice centrum in staat om de klant een geïntegreerde stem/digitale ervaring te geven?

Hoe wij u kunnen helpen

  • Hulp bij het ontwikkelen en implementeren van een klantenservice en bindingsstrategie die aansluit op de algehele klantervaringsstrategie
  • Hulp bij het wisselen van servicekanalen om klantbinding te verbeteren en kosten te verlagen
  • Optimalisatie van de werkzaamheden van uw klantenservicecentra om deze tot een toevoeging in waarde te maken

Contact

Jennifer Nelen

Jennifer Nelen

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)61 284 15 45

 Vincent le Noble

Vincent le Noble

Partner, Consumer Markets, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)64 132 67 11

Volg ons