Bent u tevreden over uw winstgevendheid? Heeft u inzicht in welke klanten het meest waardevol voor uw organisatie zijn? Weet u welke producten wel en niet rendabel zijn? Veel bedrijven vinden het lastig om uit de aanwezige data bruikbare inzichten te halen doordat data bijvoorbeeld in verschillende systemen is opgeslagen.
Het ontbreken van goed geïntegreerde data en daarmee inzichten zijn de belangrijkste redenen voor een verminderde winstgevendheid.
In het verleden moesten klanten veel tijdrovende handmatige Excel-gegevens verwerken. Met de nieuwe PwC's Profitability Insights Scan is het mogelijk om binnen twee weken volledig inzicht te krijgen in uw winstpotentieel.
Hieronder treft u de vijf meest voorkomende redenen voor verminderende winstgevendheid aan:
Bedrijven vinden het vaak lastig om beschikbare data inzichtelijk te maken en hier informatie uit te filteren over bijvoorbeeld de meest winstgevende klanten en producten en cross-selling mogelijkheden.
Wij kunnen met behulp van de PwC's Profitability Insights Scan verschillende analyses maken waarbij wij u met twee weken:
Wij hebben onze klanten op onderstaande manier met de PwC's Profitability Scan geholpen:
Bedrijven die digitale transformatie omarmen in hun processen en activiteiten worden steeds vaker geconfronteerd met ontwrichtende elementen en evoluerende...
Digitaliseren is inmiddels de gewoonste zaak van de wereld. En het is vanzelfsprekend dat u meegaat. PwC helpt u daarbij. Wij kijken niet alleen naar...