Ook de goededoelensector is geraakt door covid-19. Er is niet alleen een toename van de vraag vanuit de fondsen, maar ook een daling van de inkomsten via de fondsenwervingsacties.
Een digitale transformatie kan ngo's weerbaarder maken en daarmee het effect van hun (fondsenwervings)acties vergroten
De uitdagingen waar de goede doelen organisaties mee te maken hebben zijn:
De uitdagingen waarmee ngo's te maken hebben, zijn net zo veeleisend als die van commerciële organisaties. Van non-profitorganisaties wordt verwacht dat ze voorzien in verschillende behoeften van belanghebbenden, vaak met beperkte middelen en in een erg competitieve omgeving. Gelukkig zijn er end-to-end-oplossingen beschikbaar die specifiek zijn afgestemd op de behoeften van ngo's om hen in staat te stellen hun betrokkenheid te verbeteren en hun impact te vergroten door een beter verbonden digitale organisatie op te bouwen.
PwC biedt o.a. een end-to-end technologische oplossing ter verbetering en vergroting van de impact die u als ngo kan maken. Dankzij ons partnership met Salesforce.org bijvoorbeeld, waarbij technologie en kennis van de non-profit sector samenkomen, bundelen we onze krachten om ngo's, educatieve instellingen en woningcorporaties te helpen hun organisatie te verbeteren om zo hun sociale impact te vergroten
PwC is partner van salesforce.org. Salesforce.org richt zich op cloudtechnologie voor de non-profitorganisaties en onderwijsinstellingen waarbij Salesforce het platform faciliteert. PwC helpt bij de implementatie van Salesforce. Naast kennis van digitale transformatie, verandering- en implementatietrajecten zijn wij ook bekend met de trends en ontwikkelingen in deze markt.
"We hebben ervoor gekozen om samen te werken met Salesforce.org omdat we in de praktijk hebben gezien hoe hun technologie ngo's kan versterken en hen kan helpen bij het aanpakken van alle uitdagingen die hierboven zijn genoemd."
PwC helpt u bij de integratie van uw customer relationship management platform als onderdeel van uw digitale transformatie. Wij zijn gespecialiseerd in...
Met speciaal voor hen ontwikkelde digitale ‘end-to-end’-oplossingen kunnen ngo’s hun impact in de maatschappij vergroten, stelt PwC-expert Timo Koenen.
Decision-makers face the challenge to respond to climate change, the loss of biodiversity and the increasing risk of financial market instability.
Voor de optimale klantervaring is het belangrijk dat uw frontoffice naadloos aansluit op uw marketing-, sales- en serviceorganisatie. Wij helpen u hierbij.