PwC's 10e jaarlijkse Global Consumer Insights Survey onderzocht de kijk van consumenten op een aantal uiteenlopende onderwerpen, zoals online en mobiel winkelen en de houding ten opzichte van merken en duurzaamheid. Een belangrijk thema was het toenemende belang van wat PwC 'return on experience' noemt, ofwel, ROX- een slimme nieuwe manier om de ervaring en tevredenheid van de consument te beoordelen. In deze publicatie worden de belangrijkste punten van de wereldwijde enquête onderzocht en worden de implicaties van ROX uitgebreid besproken met Roel van Neerbos, president FrieslandCampina Consumer Dairy.
Roel van Neerbos (FrieslandCampina Consumer Dairy) praat over de ontwikkelingen binnen het consumentengedrag en wat die betekenen voor het zuivelconcern.
Voor producenten van consumentenproducten en retailers zijn het spannende tijden. Nieuwe technologie zorgt voor uitdagingen en kansen. PwC kan u daarbij helpen.
Door uw prestaties steeds te verbeteren, vermindert u de kans op fouten en verhoogt u uw waakzaamheid. U verdient de kosten die u voor de verbeterslag maakt...
Bij veel ondernemingen is, als gevolg van de fors gewijzigde regelgeving, niet altijd meer duidelijk waaraan moet worden voldaan. De invoering van...
Consumer Markets Industry Leader, PwC Netherlands
Tel: +31 (0)62 299 15 98