{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Managed Services is een unieke aanpak van PwC, gebaseerd op geavanceerde technologieën, waaronder data-analyse, robotic process automation (RPA) en artificial intelligence (AI). Dit model moet innovatie bevorderen, zodat er revolutionaire nieuwe oplossingen kunnen worden gevonden voor complexe problemen. Managed Services gaat verder dan een traditionele outsourcing relatie. Er worden complexe lange termijn oplossingen geboden in domeinen die menselijk beoordelingsvermogen vereisen, met een structuur waarbij integratie plaatsvindt tussen PwC en de organisatie van de klant.
Wij bieden u flexibele en schaalbare oplossingen die snel kunnen worden ingezet. We kunnen u helpen plannen en te reageren op de veranderende vraag, gedreven door strategie, pieken en dalen, of door de aard van het werk.
Met onze mensen, processen en technologie bieden we effectieve oplossingen die u op een kostenefficiënte manier werk uit handen nemen, zodat uw team zich kan richten op kansen en andere prioriteiten.
We kunnen alles beheren vanaf één plaats. U heeft niet meerdere partners nodig voor verschillende onderdelen van het project. Onze processen zijn ISO-gecertificeerd en zijn ontwikkeld met onze expertise, waarmee we leidend zijn in onze branche. Uw project wordt gepland en continue gemanaged voor consistente resultaten en hoge kwaliteit, zodat alles soepel loopt en wij u helpen te leveren.
Complexe, holistische structuur die alle fundamentele onderdelen van ontwerp en levering van Managed Services omvat, waaronder een prijsstellingsmodel, KPI's, implementatie-aanpak, contracten sluiten, servicestrategie etc.
Op maat gemaakte operationele methodologieën, waaronder teamstructuur, werving, testen, etc., geverifieerd in onze operationele Financial Crime Unitswereldwijd.
Bewezen methodologieën op specifieke gebieden van financiële criminaliteit, zoals Know Your Customer (KYC), Transaction Monitoring (TM), Client Activity Monitoring (CAM), Ongoing Due Diligence (ODD), Client Filtering (CF)
Sterk geautomatiseerd, modulair platform - Digital Managed Services die het management ondersteunen en een breed scala aan operationele processen leveren, waaronder KYC, TM, Projectmanagement (PMO), contactbeoordelingen etc.