Kwaliteit van dienstverlening en transparantie

Assurance bouwt aan een cultuur die kwaliteit ondersteunt

Kwaliteitsverbetering is een continu proces. We blijven investeren in de kwaliteit van onze dienstverlening op het gebied van accountancy en belastingadvies. Stap voor stap zien we de effecten van de door ons genomen maatregelen. Zowel interne als externe onderzoeken en reviews laten dit zien. 

Bovendien willen we in contact staan ​​met onze klanten, zeker in deze moeilijke tijden. Om zo een ​​open dialoog te hebben en het verschil te maken door het menselijke aspect in onze dienstverlening te brengen.

We hebben de auditkwaliteit verder verbeterd met de uitrol en het gebruik van ons nieuwe kwaliteitsmanagementsysteem. Ook namen we extra kwaliteitscontrolemaatregelen in reactie op Covid-19.
Jaarbericht 2020

Uitgebreide informatie over ons kwaliteitsbeleid en de vooruitgang die we hebben geboekt, vindt u in ons transparantieverslag.

Onze fiscale strategie

Kwaliteit betekent meer dan het voldoen aan wet- en regelgeving. Adviseurs houden ook rekening met de maatschappelijke context waarin hun dienstverlening plaatsvindt. Voor onze belastingadviseurs is deze aanpak vastgelegd in onze PwC Global Tax Code of Conduct en PwC NL’s Tax Strategy. Transparant zijn over onze benadering van belastingen betekent volgens ons dat we transparant zijn over onze eigen fiscale strategie. 

In 2019/2020 hebben we gerapporteerd over onze fiscale strategie. In dit document beschrijven we hoe we onze fiscale strategie tussen september 2019 en juni 2020 in de praktijk hebben gebracht. 

Contact

Thomas Galestien

Woordvoerder, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)64 242 51 45

Volg ons