Een crisis als ransomware of het slachtoffer worden van een business email compromise overvalt u. Ondanks dat u hier over na heeft gedacht en er een plan ligt, zijn er altijd zaken die u verrassen. PwC heeft speciaal voor deze situaties de Incident Response Retainer services als dienstverlening waarmee we u op dit gebied kunnen bijstaan.
Wij zijn meer dan zomaar een dienstverlener; we streven ernaar om als verlengstuk van uw team te werken en u te ondersteunen bij uw incident response traject.
Wij zorgen ervoor dat onze teams (zowel in Nederland als op afgesproken buitenlandse locaties) goede relaties onderhouden met uw mensen, processen en technologie. Dit zorgt ervoor dat als u hulp nodig heeft, deze middelen ingezet kunnen worden tegen een minimum aan tijd en kosten.
Onze incident response retainer kan worden uitgebreid om aan uw specifieke behoeften te voldoen. Dit omvat zaken als het verkorte van response SLAs en het bieden van aanvullende services om uw interne capaciteiten te verbeteren.
'Onze medewerkers bieden wereldwijde, on-demand, 24x7x365 toegang tot een gespecialiseerd team in het geval van een cyberincident.'
Tom Driehuys
Partner, Advisory Cyber Forensics & Privacy, PwC Netherlands
Tel: +31 (0)61 383 29 69