Incident Response Retainer services

Een crisis als ransomware of het slachtoffer worden van een business email compromise overvalt u. Ondanks dat u hier over na heeft gedacht en er een plan ligt, zijn er altijd zaken die u verrassen. PwC heeft speciaal voor deze situaties de Incident Response Retainer services als dienstverlening waarmee we u op dit gebied kunnen bijstaan. 

Wij zijn meer dan zomaar een dienstverlener; we streven ernaar om als verlengstuk van uw team te werken en u te ondersteunen bij uw incident response traject.

Wij zorgen ervoor dat onze teams (zowel in Nederland als op afgesproken buitenlandse locaties) goede relaties onderhouden met uw mensen, processen en technologie. Dit zorgt ervoor dat als u hulp nodig heeft, deze middelen ingezet kunnen worden tegen een minimum aan tijd en kosten.

Onze incident response retainer kan worden uitgebreid om aan uw specifieke behoeften te voldoen. Dit omvat zaken als het verkorte van response SLAs en het bieden van aanvullende services om uw interne capaciteiten te verbeteren.

Onze incident response retainer omvat:

  1. Workshops om uw bedrijf, IT-infrastructuur, en bestaand responsbeleid en procedures voor incidenten te begrijpen en een effectieve respons te garanderen.
  2. SLAs voor het reageren op incidenten op locatie en op afstand.
  3. Meerdere escalatiekanalen waaronder een 24/7 telefonisch alarmcentrale.
  4. Real-time virtuele communicatie mogelijk gemaakt door Slack met het PwC incident response team, met als doel om te zorgen dat we een verlengstuk van uw team zijn en niet zomaar een serviceprovider.
  5. Crisisparaatheid en managementondersteuning waar dat nodig is, van directie tot het response team.
  6. Toegang tot onze incident rapportage templates en een reeks aan andere PwC bronnen.
  7. Ongebruikte retainer uren kunnen worden gebruikt voor adviesdiensten omtrent cybersecurity. 
  8. Snelle toegang tot een reeks aanvullende cybersecuritydiensten inclusief informatie over bedreigingen en de detectie van bedreigingen.

Waarom PwC als uw incident response retainer partner?

  • Het Forrester Wave Q3 2017 report benoemd PwC als leider in digital forensics en incident response.
  • Naast onze technische kennis begrijpen we de zakelijke en juridische kant van uw activiteiten.
  • Onze deskundige medewerkers hebben jarenlange ervaring met het identificeren en het reageren op een reeks van incidenten.

'Onze medewerkers bieden wereldwijde, on-demand, 24x7x365 toegang tot een gespecialiseerd team in het geval van een cyberincident.'

Volg ons

Contact

Gerwin Naber

Gerwin Naber

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)65 150 75 75

Tom Driehuys

Tom Driehuys

Partner, Advisory Cyber Forensics & Privacy, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)61 383 29 69

Hide