Customer service and engagement

Een vooruitstrevende klantenservice en contactcenters creëert een cultuur binnen een organisatie waar de klantervaring centraal staat. Het biedt de infrastructuur om voort te bouwen op successen uit het verleden en opnieuw te kunnen excelleren. Wij helpen onze klanten om hun klantenservice en contactcenters te transformeren van kostenpost naar inkomstengenererende bedrijfsonderdeel.

Als u innovatieve, cross-channel en kostengeoptimaliseerde diensten wilt waarmee u concurrentie-voordeel kunt behalen dan kunnen wij u hierbij helpen.

Hoe we kunnen helpen:

  • Ontwikkelen en implementeren van een klantenservice- en engagementstrategie die is afgestemd op uw overkoepelende  klantervaringsstrategie; 
  • Met een multi-channel strategie om de betrokkenheid van uw klanten te vergroten en tegelijkertijd de kosten te verlagen;
  • Optimaliseren van de werking van uw contactcenters om ervoor te zorgen dat ze waarde creëren.

 

Contact

Rianne ten Cate

Senior Manager, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)62 059 53 11

Volg ons

Contact

Timo Koenen

Timo Koenen

Partner, PwC Netherlands

Tel: +31 (0)63 987 30 65

Hide