Marketing en verkoop vormen voor veel bedrijven vandaag de dag nog steeds de voorhoede van hun commerciële model. Door veranderend klantgedrag en -wensen hoe ze in contact willen staan met bedrijven vraagt dat razendsnelle aanpassingen. Aanpassingen die mede door nieuwe technologie mogelijk gemaakt kan worden. Wij helpen onze klanten om ervoor te zorgen dat hun marketing en verkoop zijn afgestemd op dit snel veranderende klantgedrag en kanaalgebruik. Daarbij werken we met de klant aan geintegreerde oplossingen die de effectiviteit en efficiëntie verhogen.
Heeft u hulp nodig bij het stroomlijnen van marketing en verkoop, waarbij intensieve handmatige processen zoals segmentatie, e-mailcampagnes, social media-integratie en sales / lead-optimalisatie worden geautomatiseerd? Wij helpen u graag.
PwC biedt in samenwerking met haar technische alliantie partner Salesforce de ‘Supplier Marketing Community’ oplossing. Het is een gebruiksvriendelijke oplossing die leveranciers een one-stop-shop biedt voor gepersonaliseerde, real-time marketingcampagne-informatie.
PwC en Google brengen toonaangevende disruptieve technologie en diepgaande kennis van sectoren en processen samen naar de markt. De alliantie van PwC en Google...
Vernieuwen zonder technologie is ondenkbaar. Wilt u meer weten over digitale transformatie? Neem contact met ons op.
PwC helpt u bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw prijsstrategie.
PwC helpt u bij het ontwikkelen en uitvoeren van uw klantbeleving strategie.