Met het gebruik van de tweede generatie spraakintelligentie kunnen we echt het volledige potentieel van de interactie tussen mens en mens ontsluiten. Het kunnen ontcijferen van relaties tussen conversaties en bedrijfsresultaten begint met het begrijpen van wat de klant werkelijk nodig heeft. Spraakintelligentie kan bijdragen aan het verminderen van kosten en werkdruk en het verbeteren van de compliance in callcenters.
Samen met Contexta360 helpen we onze klanten om hun klantgegevens en -interacties te ontsluiten door middel van de tweede generatie spraakintelligentietechnologie. Het automatiseren van alledaagse en kostbare taken zoals het loggen van gesprekken en het transcriberen van hun inhoud is slechts het topje van de ijsberg. In de wereld van vandaag wordt veel data niet vastgelegd of niet geanalyseerd, wat leidt tot veel verborgen inzichten in data. De noodzaak om gebroken processen en operationele inefficiënties te identificeren wordt beschouwd als orde van de dag. Echter worden complexere zaken zoals stemtrillingen als voorspeller van klantverloop of sentiment om cross- en upsell-mogelijkheden te identificeren niet geanalyseerd. Gesproken taal is veel subtieler dan een opeenvolging van woorden. Elk woord, elke stilte, elke nadruk en elke toon betekent iets.
Contexta360 is een AI-gedreven spraakintelligentie bedrijf, ontworpen voor organisaties die hun klanten beter willen kennen en bedienen. Hun platform voor spraakanalyse helpt organisaties om spraak-, chat- en videogesprekken in meerdere talen vast te leggen en in tekst om te zetten. Vervolgens analyseert het de transcripties op sentiment, onderwerp, context, compliance, effectiviteit en klantervaring, genereert het bruikbare inzichten voor hun klanten en bouwt het een 360-graden beeld van klantinteractie op.