Playback of this video is not currently available
Playback of this video is not currently available
van de CEO's denkt dat hun bedrijf niet levensvatbaar is over tien jaar als zij geen veranderingen doorvoeren.
gaat uit van wereldwijde economische groei in de komende twaalf maanden.
heeft zeer veel vertrouwen in de groei van de omzet van het eigen bedrijf.
denkt dat het aantal werknemers de komende twaalf maanden zal groeien.
Dertig procent van de CEO's in de entertainment en mediasector maken zich zorgen over technologische disruptie. Dit is hoger dan het gemiddelde van twintig procent..
Een aanzienlijk deel van de CEO's twijfelt op lange termijn aan de houdbaarheid van het businessmodel van hun onderneming. De druk om hun bedrijf opnieuw uit te vinden is dus aanzienlijk en dat heeft de afgelopen vijf jaar geleid tot acties die raken aan het businessmodel van de organisatie.
De opmars van (Gen)AI gaat door en de verwachte effecten van deze technologie op efficiëntie en winstgevendheid blijven hoog. Een aanzienlijk deel van de CEO's gaat deze technologie verder integreren in de organisatie.
76 procent van de CEO's in de entertainment- en mediasector heeft de afgelopen vijf jaar klimaatvriendelijke investeringen gedaan. Van deze groep rapporteert ongeveer 29 procent hogere kosten en 16 procent een hogere omzet.