Het stellen van impactvolle vragen, actief luisteren, handelen op basis van wat we horen en leren van feedback is de sleutel tot het opbouwen van langdurige relaties en het leveren van diensten van hoge kwaliteit. Het is belangrijk dat we daarbij onze waarden en het gewenste gedrag naleven.
Ondanks de economische onzekerheden zien wij veel kansen. Onze klanten moeten blijven transformeren, gedreven door technologische vooruitgang en digitalisering, duurzaamheidstrends en klimaatverandering, maar ook door nieuwe wet- en regelgeving. Hier moeten we onze capaciteiten uitbreiden om de groeikansen te grijpen en relevant te blijven.
Wij investeren daarom in het aantrekken en opleiden van nieuwe collega’s met een technische achtergrond en ESG-kennis. Ook scholen wij onze collega’s voortdurend bij op het gebied van de nieuwste ontwikkelingen, zoals ESG-rapportage en kunstmatige intelligentie (AI).
Ons client listening-programma bevordert zinvolle feedbackinteracties met klanten op belangrijke momenten in hun reis. Deze interacties helpen ons te begrijpen of we hebben geholpen bij het opbouwen van vertrouwen en het realiseren van duurzame resultaten, en wat we nog meer van elkaar kunnen leren.
In april 2023 kreeg Roompot groen licht van de Autoriteit Consument & Markt (ACM) om Landal GreenParks over te nemen. Voor Sebastiaan van der Welle, senior director finance bij Roompot, ligt de uitdaging nu in ‘het integreren van twee verschillende DNA-strengen in één organisatie’. Het verhaal van een grote overname en de uitgebreide ondersteunende rol van PwC in alle fasen van het proces.