{{item.title}}
{{item.text}}
{{item.title}}
{{item.text}}
Bij Customer Transformation draait alles om het centraal stellen van uw klant. Laat uw klanten zien en ervaren hoe belangrijk ze zijn door ze een unieke, op maat gemaakte ervaring te bieden tijdens hun gehele customer journey. Dit lijkt vanzelfsprekend, maar vraagt van organisaties een heldere strategie, met o.a. een doorvertaling naar uw klantprocessen en -systemen. In sommige gevallen betekent dit dat u als organisatie moet transformeren Hoe uw transformatietraject er ook uitziet en in welk stadium van de transformatie u zich ook bevindt, wij bieden houvast.
Wat maakt dat sommige bedrijven succesvoller zijn dan andere in "het nieuwe normaal"?
Uit ons onderzoek blijkt dat dat komt omdat die bedrijven al verder gevorderd zijn met hun digital and customer transformation. Maar de belangrijkste succesfactoren zijn dat ze niet bang zijn om te investeren, interne silo's doorbreken en kansen zien om services te ontwikkelen en aan te bieden aan hun klanten die hun klanten juist nu zo goed kunnen gebruiken. Lees er meer over in ons nieuwste onderzoek.
Onze Customer transformation dienstverlening omvat het gehele pallet aan diensten die u kunnen helpen bij het centraal stellen van de klant. Hierbij kunt u denken aan nieuwe strategieën, processen en technologie - van marketing en verkoop tot prijsstelling, distributie en dienstverlening waarbij we gebruik maken van onze digitale oplossingen. Onze ervaring leert dat de juiste technologie alleen niet voldoende is. Ook de betrokkenheid van de mensen die ermee moeten werken is belangrijk. U wilt dat ze de technologie omarmen zodat u een transformatie kunt realiseren waarmee u extra waarde voor uw klanten creëert.
Bedrijfsgroei realiseren in de veranderende wereld van vandaag kan een hele uitdaging zijn. Klanten eisen snellere, meer gepersonaliseerde gebruikerservaringen. Bedrijfsprocessen die ooit omslachtig waren, kunnen nu worden geautomatiseerd. Operationele efficiëntie is van het grootste belang geworden.
Uw bedrijfstransformatiebehoeften zijn de reden waarom we sterke allianties hebben ontwikkeld met een aantal technologiebedrijven. Door de expertise van PwC en de technologie van onze alliantie -partners te combineren, kunnen we u helpen bij het oplossen van uw meest kritieke bedrijfsproblemen. Wat uw focus ook is - overstappen naar de cloud, meer innovatie of bedrijfstransformatie - PwC en onze alliance-partners staan klaar om u te helpen.
"Het is PwC’s missie om bedrijven te helpen innoveren en de groei te verhogen. Dat is precies wat we samen met onze tech alliantie-partners kunnen betekenen: uw bedrijf naar het volgende niveau brengen."
Met het gebruik van de tweede generatie spraakintelligentie kunnen we echt het volledige potentieel van de interactie tussen mens en mens ontsluiten. Het kunnen ontcijferen van relaties tussen conversaties en bedrijfsresultaten begint met het begrijpen van wat de klant werkelijk nodig heeft. Spraakintelligentie kan bijdragen aan het verminderen van kosten en werkdruk en het verbeteren van de compliance in callcenters.
Voor uw customer transformation combineren we onze diepgaande kennis van uw sector, kennis over hoe bedrijven commercieel kunnen excelleren met klantervaringen. We brengen dit samen met de beste technologische oplossingen van alle grote aanbieders. Bovendien zorgen we dat uw mensen optimaal functioneren in de getransformeerde organisatie. Dit is hoe wij u kunnen helpen met uw customer transformation, van strategie tot executie.